Etykiety

środa, 2 lipca 2014

Sedlaki

u mnie w domu zawsze musi być słodko a jedynym aktywnym odpoczynkiem jak dla mnie to jest gotowanie i pieczenie, więc jak wróciłam z nocnej zmiany i nie mogłam zasnąć ze zmęczenia to co????????????
to zabrałam się za pieczenie szybkich i łatwych ciasteczek a że nie miałam jajek bo zapomniałam kupić to sedlaki były idealne na tą okazję

Składniki

60 dag mąki
4o dag smalcu
szklanka kwaśnej śmietan
szczypta soli
cukier puder do posypania
marmolada/nutella,/ mielone orzechy/bakalie co kto woli


Do smalcu dodać mąkę,śmietanę,sól i zagnieść ciasto.Rozwałkować na ok.1cm i wycinać kwadraty , kółka ,na środku kłaść marmoladę lub inne dodatki .Ciastka sklejać po przekątnej.Upiec na jasnozłoty kolor i gorące posypać cukrem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz