Etykiety

środa, 2 lipca 2014

Domowe musli

Dzisiaj zrobiłam po raz chyba setny domowe musli, przepis do stałam o mojej Pani Dyrektor z pracy, sprawdził się w naszym domu i zamieszkał na stałe, musli używane jest do deserów, sałatek owocowych i na śniadanie
 3 szklanki górskich płatków owsianych
  1/3 szklanki posiekanych orzechów włoskich lub 0,5 szklanki pekanów
  1 szklanka pomieszanych nasion dyni, słonecznika i sezamu (około 1 łyżki)
  1/3 szklanki wiórków kokosowych
  1/3 szklanki suszonej żurawiny
  0,5 szklanki grubo posiekanych migdałów
  3/4 szklanki rodzynków
  0,5 szklanki brązowego cukru trzcinowego
  4 pełne łyżki miodu
  3 łyżki oleju
  2 łyżeczki cukru waniliowego
  0,5 łyżeczki soli
wszystko razem wymieszać , wysypać na blaszkę do pieczenia i upiec na złoty kolor w piekarniku, aaaaaaaaaa rodzynki i żurawinę dodajemy już po upieczeniu bo inaczej owoce te będą gorzkie

zdjęcia jeszcze ze stygnięcia, ja pakuje po ostudzeniu do słoja, zakręcam i mam zapasik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz