Etykiety

wtorek, 1 października 2013

Śliwkowy deser

Polecam śliwkowy deser, ja kocham śliwki a szczególnie węgierki , mam kilka drzewek w swoim ogrodzie więc sporo owoców ususzyłam a reszta wpadała pod blender i tak zajadaliśmy się deserkiem o ciekawym smaku, mam nadzieje że jeszcze kilka razy zagości na naszym stole w tym roku.
Składniki na 4 porcje :
 
1 kg wypestkowanych śliwek
cukier wg uznania
O,5 l śmietany kremówki
cukier puder do kremówki wg uznania
 
Śliwki wypestkować , wsypać do rondelka dodać cukier, ja daje symbolicznie wole jak są lekko kwaśne, zagotować jeśli potrzeba to podlać 1 łyżką wody ja unikam jej aby nie rozrzedzać musu, po zagotowani zmiksować blendrem , kremówkę ubić z cukrem pudrem, mus i śmietanę na przemian układać w pucharkach lub tak jak ja w szklankach, naprawdę pyszny i ciekawy w smaku deser , ostatnia chwila aby go wypróbować bo śliweczki już się kończą.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz