Etykiety

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

lekkie leczo na bolący brzuszek

Dzisiaj bolał mnie brzuszek a może wątroba , nie mam pojęcia , rodzince na obiad zrobiła pieczone udka z kurczaka a sobie delikatne leczo z cukinii, takie duszone , lekkie , zostało mi jeszcze a jutro.

Składniki :
 
1 duża cukinia około 1 kg
1 czerwona papryka
 3 marchewki
1 cebula
1 pomidor
1 łyżka oleju
sól
pieprz
słodka papryka
vegeta
curry
 
Cebulę pokroić w kosteczkę, marchewkę starłam na tarce na dużych oczkach, wrzuciłam razem na rozgrzany olej, chwileczkę podsmażyłam a następnie leciutko podlałam wodą i przykryłam pokrywką, w tym czasie pokroiłam w kosteczkę paprykę i wsypałam do marchewki i cebuli a następnie cukinię pokrojoną w kostkę, przyprawiłam do smaku i dusiłam aż wszystko będzie mięciutkie od czasu do czasu podlewałam wodą aby się nie przypaliło, polecam bo szybko się robi to danie i jest delikatne .
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz